28 Eylül 2013 Cumartesi

Oyuncak Civciv Yapımı

Bugün bizim Cansu'cuğun sözü kesildi. Cansu kim diye sorarsanız, sevgili eşimin yiğeni. Bir ömür boyu mutluluklar diliyorum. Allah devamını erdirir inşallah. Velhasıl eve daha yeni döndük. Döner dönmez uyuyan minnoşumu yatırıp bilgisayarımın ana sayfasında bloğumda paylaşmak üzere tuttuğum... Ama bir türlü iki gündür paylaşamadığım Sevimli Civciv yapımını geçmek için bilgisayarımın başına oturdum. İki gündür bir türlü yazamıyorum çünkü deliler gibi bloğuma tema arıyorum. Tam olarak istediğim gibi bir temayı bulabildiğim söylenemez henüz. Sevimli, canlı, renkli ama renklerde boğmayan, gözü yormayan ve bloğumun adına uygun bir tema arıyorum. Birkaç tema buldum kafama uyan... Ama bir yeri hoşuma gitse, başka bir yerinde bir eksiklik oluyor mutlaka.  En son şuan kullandığım temayı kullanmaya karar verdim. Oldukça sevimli geldi bana ama bazı eklentilerinin olmaması kötü. Bakalım onları da eklentilerden çözmeye çalışacağım. Umarım sizlerin de hoşuna gitmiştir. Önerilere açığım bu arada :)

Gelelim asıl konumuz Oyuncak Civciv yapımına :)

Bu civcivi keçeden yapmışlar. Bence kalın kumaştan ya da iki kat yapılarak normal kumaştan da yapılabilir. Nasıl kesileceği ve dikileceği aşağıda açık bir şekilde gösterilmiş. Bunu da internetten bulmuştum ve bir gün Ares'ime yaparım diye bilgisayarımda saklıyordum. Uzun zaman oluyor o yüzden nereden olduğunu hatırlayamadım.

Bence çok sevimliler ve çocuklar bu civcivlere bayılacaklar.

 


 
 
 Dükkanımıza uğramak isterseniz buradan buyurun...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder