23 Eylül 2013 Pazartesi

Ben Kim miyim? Ares'te mi kim?..

Geldik Blog'un ikinci yazısına... Ben kimim ve Ares kim? sorularını cevaplandırmaya...
İnsan kendini nasıl tanıtır bilmem. 30 yaşında, 1.70 boylarında, ela gözlü, Eskişehir doğumlu, uzun yıllar Mersin'de yaşadığı için artık Mersin'li olmuş, evli ve bir minik canavar sahibi :) Evet doğru duydunuz evimizin bir minik canavarı var. Daha konuşmayı öğrenmediği için sürekli bağırıp, çığlıklar atarak evin içinde sabahtan akşama kadar koşturan ve hiç yerinde durmayan bir minik... ama tatlı mı tatlı, şirin mi şirin bir minik canavar. İşte o minik canavarın da adı: Ares
Aslına bakarsanız Ares'in daha çok lakabı var. Bu yalnızca aralarından bir tanesi. İleriki zamanlarda diğerlerini de kesin öğrenirsiniz.

                               İşte bu da bizim minik canavarımız :)
 
Size biraz profesyonel hayatımdan bahsetmek istiyorum ki beni daha iyi tanıyın. Aramızdaki mesafeler biraz ortadan kalksın.
 
Hmmmm... Nereden başlasam acaba?
 
Tiyatroyla uzun süren bir birlikteliğim oldu. Ara sıra küsüşmeler de olsa, birbirimizden ayrı duramadık. Bir çocuk oyunu yazdım... Hala oynanmakta. Eğitim asistanlığı, Cast Asistanlığı, Gazetede köşe yazarlığı da yaptıktan ve bilumum eğitimler (Yaratıcı Drama Liderliği, Dans, Fotoğraf, Dil, vb.) aldıktan sonra hamile olduğumu öğrendim... Ve her şeyi bırakıp bebeğim Ares'le ilgilenmeye karar verdim. 
Sonra, Hobby Peyzaj Firma sahibi sevgili eşim Hakan Karatepe'nin de yardımlarıyla Ares Çiçek Dünyası'nı kurdum. Yapay çiçek, gelin buketi, kapı süsü, vb. dekoratif ürünler satıyorum. Gelin buketlerini, kapı süslerini, vb. ürünleri kendim hazırlıyorum.
  
Bir uğrayıp, ziyaret etmek isterseniz buradan buyurun :) 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder